Sunday, December 18, 2011

Tentang Dhia

Bismillah... Salam semua... Ari nie aku nk bercerita ckit pasal satu cerita (drama) di mana aku rase best n aku pasti korang sume mesti layan cite nie kan........ :) Drama nie tajuk nyer "Tentang Dhia"... Episod pertama aku tgk, aku ckp dalam hati, hurm..boleh la cite nie kan... Tp lame-kelamaan cite nie makin best dan kalau korang tgk, mesti geram, simpati sume ade...huhuhu... Walaupun cite nie hanya disiarkan setiap ari Isnin hingga Khamis je, tp peluang nk tgk 2 mesti korang x lepaskan kan2...hehehe... Cite nie pukul 7 malam.. Time 2 la azan maghrib berkumandang.. Tp pas solat, mesti la tgk balik kan...ehehehe.. Same la cm aku... :P



Pelakon dalam cite nie aku sukaaaaa.... Lebih2 lagi ade Adi Putra....hahaha... I like Adi Putra... (gediks tol)...hehehe... Selain 2, aku minat gak kt Nora Danish... Nampak comel lak dia pakai tudung... Kalau la aku comel cm dia 2, mesti ramai minat kt aku kan kan....hahaha... perasan lebih.... Ok la... walaupun cite ni da nk sampai penghujung nyer, aku nk cite gak...hehehe... Ade 28 episod tp now da episod ke 22... Tp x pe, korang yang tertinggal episod2 before this, ley gak layan... t aku bg link nk download kt mane ek...

 Nie la poster cite Tentang Dhia

Oh ye kawan2, kalau la korang nk buat cite nie as your collection, boleh la download cite nie kt website yang aku selalu download... Kalau nk download, ley pegi kt laman web nie - Pereka Cerita - Tentang Dhia dan Kepala Bergetar - Tentang Dhia.. Jom la buat koleksi cm aku... hehehhe.. Nanti korang ley tgk balik cite nie... So, x yah la nk tggu loading kalau korang tgk online yer... (^_^).. Korang, nie snapshot yang aku buat untuk cite nie... (baru belajar buat cm nie kan)..hehehe.. :)


Snapshot Tentang Dhia....

Ok la kengkawan... Nanti kita jumpe lagik next entry... So, pe lagi, layan la cite nie... BEST!













Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...