Sunday, January 6, 2013

Berzaman.....

Assalamualaikum semua.....

Fuyoooo...da berzaman da aku tinggalkan zaman berblogging aku nie....... asal ek aku tinggalkan?? urm...tah la...rase nyer x sempat2 nk mengupdate....huhuhu.....

Da lame da aku x update..... last aku update bulan lepas.... ish2....da masuk tahun baru da nie.... Oh yer, b4 tu aku nk ucapkan selamat tahun baru yer..... Yeay!! da tahun baru da nie.... So, maknanyer makin bertambah satu angka lagi umor aku...ekekeke.... cepat tol mase berlalu kan...ish2...sampai aku x sedor... :P.....

Pe lagi nk ckp ek.....urm...x de idea lorh....okaylah t aku cite lagi ek...aku nk p gali idea jap....ekekekeke...sambil2 tu bace novel ;)....

Bubyee semuaaaa.... ;)


 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...