Thursday, January 10, 2013

GamBar2 Di meJa kU

Assalamualaikum semua.... 

Hye berjumpe kita kembali...chewah..mcm rancangan masakan la plak.... (ops...rancangan masakan jer ke yang aku ingat)...hehehee.... 

Okaylah aku saje je nk menggediks nk ckp pasal aku letak gambor2 kt meja aku nie...banyak gambor2... (tp x de la banyak mane pon...x lebih dari 5 pon...ekekekeke...

 Gediks kan...2 pon nk ckp...argh! suka ati aku ler nk ckp dalam blog ke x...blog kan tempat kita share sumting untuk diri kita... hehehe... nie aku saje je nk share pasal aku letak gambor aku ngan mak aku..... 

Mase aku kuar ngan kawan aku Cik Yuyun minggu lepas, aku ternampak la satu frame gambar nie....walaupun simple, tp kt frame tu ade tulis, I <3 Mummy.... tu yang aku terus terpikat n nk letak kt meja opis aku....

Aku x de la panggil aku mummy...aku panggil mak jer... urm...korang nk tgk, meh aku tunjuk gambar nyer....

haaa....comel kan...ayat2 tu, aku reka sendiri ler....hehehe... cayunk mak :)

Gambor lain yang aku letak cm gambor kawan2 aku.... kawan opis (SiLC) dan besfren aku Cik Zeela... da lame x jumpe cik zeela...rindu lak kt dia.... tu yang aku letak gambor dia skali tu....heheheheh...

tadaaaa...nie la gambor2 lain yang ada....

Nie kawan2 kt SiLC...comey2 belako kan sume nyer...hehehe...sume da kawin...cuma aku sorg je blom...sbb tu perangai cm budak2....ekekekeke...

yang nie lak, my besfren....

Haaa...nampak kan gambor yang atas tu....2 la gambor besfren aku..... rindu kt dia.. :(....bila dapat jumpe dia lagi...huhuhu... tp sila abaikan barang2 yang bersepah2 tu yer....eheheh...x sempat nk kemas...bile da kemas, serak balik... :P

Okaylah geng...tu je nk menggediks ckp...huhuhu...jumpe lagi....

Jumpe lagi.... ;)

Muaaahhhhhhhssss... Leb u laahhhhhh!!!!



No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...