Tuesday, August 20, 2013

Masih Di Beri Kesempatan


Alhamdulillah...terlebih dulu aku nk ucapkan "Selamat Hari Raya" pada follower ku semua (aik...still ade follower ke??? ) ekekeke.... masih belum terlambat kan...huhuhu... nah mik kad raya dari aku...tp kad nie aku buat untuk department aku...ala...x pe la kan asalkan ade tulisan selamat hari raya...hhihihihihi...


Haaa...nie la kad yang aku buat...mmg tiap2 tahun aku buat kad raya (walaupun baru buat 2 kali :P)... cm tahun lepas, aku wt kad raya yg ade gambor semua staff dalam SiLC...tp tahun nie aku rase cm nk buat yang simple mimple jer...yela, mane x nyer buat last minit kan...huhuhu....

If aku ade salah silap, tersalah ckp sume aku minta maap yer...bukan pe, mane la taw korg x suka n ade yg terasa dengan tulisan blog aku kan...huhuhu...aku nie tulis pe yg aku rase jer.... okaylah...jom balik pada pe yang aku nk cite sebenar nyer...

Actually aku nk cite pasal title post aku nie.... urm..pe maksud nyer yer...ececece...aku yg tulis lagi mau tanyer org..huhuhu...maksud aku masih diberi kesempatan tu sebenar nyer diberi kesempatan untuk menulis lagi laaa... menulis n mencurahkan pe yg aku rase dalam blog kesayangan aku nie laaa.... 

Da berbulan lame nyer aku tinggalkan blog aku nie disebabkan beberapa faktor....sorry yer kalau korg tertggu2 entry baru dari aku... actually aku nk menulis tp cuma x de mase jer...kalau ade mase pon, mase tu aku abiskan dengan main game candy crush...ish...game tu mmg betul2 mengkhayalkan laaaa... sampai kawan2 aku aku yg x nk main, da jadi terus main...pas 2 jadi sentiasa nk main jer game tu....

So, pada sesape yg blom main tu, jgn la cube2 nk try...huhuhu...sbb nyer nanti korg mesti susah nk benti main....dan hp sentiasa kena ade kt tangan...mcm aku...urm...padan muka aku....aku nie mula2 x serius sgt main benda tu...tp yg membuatkan aku serius pada game nie start dari abg aku laaa...

Dia yang mulakan game nie dan sbb tu la aku jadi ketagih main game candy crush nie....huhuhu... tp sebenar nyer x ley nk salahkan game nie...bergantung pada diri aku jugak....sbb tu la aku ckp padan muka aku...huahuhauhauhauahu....

Aku nie sebenar nyer boring gak sbb duk umah kan...mc 3 minggu...mik ko....lame bebenor aku mc...nk taw nape?? nanti aku cite dalam next entry aku yer.... 

urm..okaylah...start dari entry yg nie, aku akan mula aktif semula berblogging...chewah...so, korg nanti kan la yer entry2 dari aku................. sooooo, tgguuuuuuuuuuuuuuuuu

Bye u'ollssss...

Lots of Love ;)

Muahhhaxxxx

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...