Wednesday, May 22, 2013

Majlis Makan2....

 

Selamat pagi... semlm kan aku ade update pasal majlis makan2 yang bos aku buat tu.... 

haaa..ri nie aku nk cite la ckit pasal majlis nie... actually majlis nie sebenar nyer start pukul 12.30 tp tup2 terawal plak sbb big bos (En. Nadzari) datang awal...maybe dia ade keja lain kot nk pegi...sbb tu la dia datang awal....

Nasib baik la mase dia sampai tu makanan semua da sampai...if x sampai, kecian lak dia kena tggu kan...huhuhu...laju je dia jalan masuk dalam opis kitaorg nie... masuk2 je terus cari en.jai....time tu lak en.jai x de...tgh meeting, pe lagi dia suh call gak.....urm....seb bek la en.jai meeting kt cni jer...kalau la meeting kt tempat yg jauh2, lambat la nk sampai opis....

Mula nyer plan before makan tu nk ade la bace2 doa kesyukuran ckit...yela, da kate nie majlis kesyukuran kan...mesti la kena ade bacaan doa semua...tp semua plan berubah bile en.nadzari sampai awal...huhhu... dia sampai2 je terus makan bile en.jai kuar dari meeting..... so, en.jai pon ckp la, terus je la makan... huhuhu...

Bile en.nadzari da start2 makan tu, terus aku call org2 yang telah dijemput, datang segera sbb en.nadzari da sampai kn.... dorg sampai je, terus kitaorg semua suh dorg makan.... kira nyer x semua la jemputan yang datang sbb makanan ade lebih... Alhamdulillah ade lebih dari jangan x cukup kan....

Kt tempat kitaorg nie x banyak tempat duduk, so pandai2 la dorg cari tempat duduk nk makan...huhuu... jangan marah eh korang.. :)... aku lak makan dengan kawan aku kt tepi meja aku (kt bawah) duk kt lantai.... x pe la kan...at least ade la jugak tempat nk makan..ye x.... urm..not bad la makanan dia... len kali boleh la tempah lagi....

okaylah, mesti korang da penat kan dengar aku dok membebel2 x bis2, moh la kita layan gambor2 yang sempat aku snap....

yg pakai tudung merah itam tu da ala2 mak pengantin...sbb dia uruskan semua...hehehe... mase nie org2 katering tu tgh cbuk nk setup meja nk letak makanan.... 

Ulam ulaman + sambal belacan + tomato

Kentang goreng masak ikan kering kot??? aku pon x taw name menu nie ape...hehehe..

Ayam goreng...yummyyyy..

nie antaran makanan nyer...cuma aku lupe nk tangkap gambor asam pedas tenggiri and sayur nangka masak lemak....fuhhhh...sodap...cuma asam pedas tu cm pedas ckit...

Yg nie lak buahan2 + kuih muih....

nie buah jambu + serbuk perasa (asam)

Buah-buahan...

tu je la makanan yang sempat aku snap.... yg lain2 bawah nie gelagat mereka :)

Kakak cantiksss tgh potong kek pisang :)

haaa...pe tu...hehehe..

Mr. Tony antara org terawal yg amik makanan...sempat lagi tu pandang kamera...hehehe

Amik jangan x amik en.redzelan...

Sempat lagi tu Mr. Tony wt peace...hehehe.. jemput makan :)

Si comel kak fila...peace yoooo

mereka....huih...lele ko nie nk wt peace la..nk makan la...

Process mula kan makan...hehehe...

Kakak comel...nie nk amik makanan, tp sempat tgk kamera...hahaha

Cenyum semua :)

haaa...itulah yang sempat aku snap semlm...gambor aku x de sbb aku nie pemalu org nyer....huahuahuahuaua...hak tuiii ko nie pemalu fiza oitttt....hahhaha

Okaylah.... jumpe lagi bile ade makan2 yer...hihihi...ops...bukan untuk makan2 jer...yg lain2 pon aku akan update gak ler....

See u then,

Lots Of Love (xoxo)

Fieyza_88

2 comments:

  1. boleh tak nk marah...
    hahahah...
    tak ajak pong...
    lenkali ajak akk ko yg 1 ni..
    spesel kes...spesen invitation...
    ngehnghengeh..

    =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi...ok roger.. :).. nie en.jai buat kak..if kita yg buat, mmg akak kita jemput gak...dun worry..hehehe

      Delete

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...