Tuesday, May 21, 2013

Makan...Makan...

 

Hye semua....ri nie aku dapat makan FREE.....yahhooooo...sebab pe? sebab nyer bos aku la nk buat kenduri....ececece...kenduri la sangat yer....ihihihi....

Actually bos aku da lame ckp nk buat makan2 nie...tp mase dia ckp kt kitaorg tu, dia just ckp makan2 x de lak ckp kenduri...pas 2, aku siap pesan pada kak loha tu cm nie "Kak, nanti nk buat makan2 jangan lupe kita taw...pastikan kita ada"...ewah2 fiza....sukati en.jai la nk belanja bile kan...huhuhu....

Last2 bile mase kitaorg wt power of one kt pu3 harbour bulan lepas, en.jai tukar plak...dia ckp wt kenduri la plak....so, if kenduri, mestilah kena ajak yang lain2....yela, da dia ckp depan kawan2 kak loha semua...mestilah dorg pon secara automatik nyer dijemput...ye x?? huhuhu....

Aku x kesah sangat sbb bukan aku yg arrange pasal bab2 makan nie....kalau bab2 arrange bab makan nie mmg aku FAIL! sbb nyer aku nie x taw bape kuantiti....x taw nk agak...huhuhu....cet! itu semua alasan... :P....

Yang biasa buat makan2 nie kak loha sbb dia kan da berpengalaman bab2 meng"arrange" makanan nie...ekekeke...tugas aku hanya lah menjemput org2 yang perlu dijemput....kitaorg ade la jemput dalam 40 org...tp tup2 as at semlm hampir 50 org yg dijemput rupanyer....urm...cm no tu...makanan da order untuk 40 org jer....hopefully cukup la kan....

As at now aku lom dapat letak gambor majlis nie sbb now blom start lagi.... t aku akan update gambar n masuk dalam blog yer..... ok...semua siap sedia kosongkan porut...hehehehehe....

see you...

Lots Of Love (xoxo)

Fieyza_88

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...