Wednesday, May 22, 2013

Pujaan...


Oh siapakah yang telah mencuri hatiku ini??? oh no..... aku terpikat dek senyuman dia....now aku sangat2 minat pada  ------> ARJA LEE... 

U know who is Arja Lee??? p search kt en.google... mustahil x dapat tgk muka dia...... aku sangat2 terpikat kt dia sejak dia berlakon cite "Misiku Kuza"....OMG....

Hensem nyer lahai Arja nie dalam cite tu...... walaupun dalam cite nie dia seorang yang garang, tp still nampak cute.....ekekeke...

haaa...nk taw nape aku ckp dia cute?? jom tgk gambor nie...

tgk2....senyuman dia....oh membuatkan ati wanita ku cair......

huahuhauhauhaua...merepek tol la ko nie fiza....ekekeke.... tp if korang tgk arja lee nie betul2, mesti korang agree ngan aku pasal kehenseman dia nie... x caye, jom tgk gambor dia yg lain.....

nie senyuman dia yg sangat cute dan hensemmmnyyyyerrrr.... :P

ade lagi......

kan2...betul x aku ckp???????? OMG.....

Huih...da2 fiza...jangan dok merepek x tentu pasal.... hahaha...if aku merepek pon bkn dapat jumpe dia pon....huhuhu... minat dari jauh jer lerrrr....

Okaylah nk tido laaa.... tggu adik aku belikan air x taw la kul bape nk balik tahhh,....

Gud Night Arja Lee... ekekeek...lempang sekali kt muka aku! :P

Lots Of Love (xoxo)

Fieyza_88

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...