Saturday, January 18, 2014

Peluang Jana Income


Hye semua... today saya nk share sumting yang saya taw la dari kawan saya....cite nyer pasal peluang nk jana income yang kawan saya ckp boleh mendatangkan income yang sangat mengujakan semua org... Actually mula nyer aku x berapa nk percaya...tp bile dia terangkan pada aku, urm...menarik...

X payah kuar modal...cuma perlu register jer...dengan berfacebook, berblogging, bertwitter dan mcm2 lagi.... haaa...korang nk taw caranya, cuma perlu register jer kt link yang aku akan bg jap lagi...so, senang kan... :)

So, korang boleh jana income RM900 sehari tanpa modal... daripada korang berfacebook/berblogging yang x dapat hasil, better u olls berfacebook/berblogging yang boleh mendatangkan hasil... So, aku nk share la 1 program dari US yang boleh buat income sampingan... Register nyer free jer...x yah bayar ape2 pon...tipu? urm..x de tipu muslihat (kalau korang rase program nie menipu, korang x rugi ape2 sbb korang x kuar modal ape2 pon kan)...x yah cari org, x yah beli or jual ape2... syarat nyer korang hanya perlu berfacebook dan taw la guna komputer ckit2 kan.. korang hanya perlu open link kt bawah nie and register as a member... so, lepas register, korang terus akan dapat 25USD x 3.4 = RM82.40...so lepas tu korang akan dapat link korang sendiri... so korang copy link yang korang dapat tu and copy ayat2 aku nie dan paste kt fb/blog/twitter atau ape2 media sosial korang...so tiap org yang buka link korang, korang akan terima ganjaran sebanyak 10 USD x 3.4 = RM32.96.. senangkan?? duit tu korang boleh pilih samaada masuk terus ke akaun bank atau cheque akan terus di pos ke alamat yang korang register... register percuma and jom la jana income RM900 sehari tanpa modal..cepat2 sebelum korang terlambat!! ;)

nie link yang korang kena click --> http://www.theweeklypay.com/index.php?share=329488

So, tggu pe lagi,jom la korang jana same2...nanti aku akan update dari mase ke semasa yer ;)

LOL

Fieyza (^_^)

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...