Sunday, January 19, 2014

Rezeki...kena usaha lebih....




 

Hye semua....selamat pagi...ari nie aku nk share sumting yg mengujakan untuk korang....semalam aku check aku punyer yang aku cite semlm Peluang Jana Income tu kan baru capai 50USD.... kalau 50USD = RM164.80...

Tp pagi nie aku tgk lagi aku punyer income, now da dapat 90USD = RM296.63... Huih...terkejut aku...Alhamdulillah...rezeki2...aku actually da boleh request payout...tp aku nk tggu dulu at least sampai 150USD kan.... x pe..pas nie aku kena usaha lebih lagi nk jana income lagi banyak :)

so, korg jom la join nie.... x rugi pape.... x yah kuar modal pape...cuma kena promote link kita jer kt fb/blog/twitter atau media sosial korang yang lain...so, pe tggu lagi....inilah mase untuk berubah kan.... jika niat kita baik InsyaAllah dipermudahkan oleh-NYA...amin...

Korg boleh click link aku nie sebelum korg register... register free jer... x yah kena bayar pape pon... jom2 join same ngan aku....

nie aku tunjuk aku punyer account jana income nie...


So korg...ape tggu lagi....jom click sini untuk jana income lebih ;)


mane taw rezeki korg lebih dari aku...same2 la kita membantu yer ;)

nanti aku update dari mase ke semasa...

Lots of Love


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...