Wednesday, February 13, 2013

Filem - Juvana

Assalamualaikum semua....

Hye korang, da tgk da cite Juvana?? Ala..yg dulu nyer drama kt TV3 tu... Now kan da jadi filem... Aku da tgk da cite nie...Aku dulu mmg suka tgk drama Juvana nie sbb walaupun ganas, tp pada aku cite nie penuh dengan pengajaran yang boleh kita dapat...

okay, bercakap pasal filem nie, ade la beberapa pelakon yang baru.... pelakon lame still dikekalkan...filem nie sebenar nyer kesinambungan dari drama Juvana tu.. if korang tgk drama nyer, mesti korang akan paham dari awal sampai abis filem nie...

haaa...sape2 yang nk tgk online, nie aku ade letak filem nyer...jom la layan... :)

So, selamat menonton ;)



Da tgk, nanti bgtaw eh pandangan korang untuk cite nie :)

bubyyyeee semua...muaaahhhhhh....

Lebiu aallllll laaahhhhhh!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...