Thursday, February 21, 2013

Aku!

 

Hye semua... urm..walaupun ari nie aku rase sangat hepy (tu pon sbb bos x de), tp still rase boring gak...huhuhu...yela, mane x nyer, x taw nk buat ape... keja da siap....

Tp nie aku kena berjalan ke tempat secretary MD.. nk antar dokumen...adoi...malas nyer nk jalan...huhuhu...agak2 ade x lelaki yang sukarela angkat aku?? huahuahuahuhau..... masalahnyer larat ke dorg nk angkat aku....hahaha...

Da la badan macam anak gajah....huhuhu.... ops...skali betul badan aku jadi cm badan anak gajah, baru padan muka aku...hihihi... xde la...tu perumpaan jerrr....alahai... :P

Actually aku x de pe nk cite....cuma rase cm nk bebel tah hape2 jer kt cni... oh yer, aku nk bgtaw sumting nie.... bgtaw pe?? sabor yer...semlm aku dok la kuar ngan kawan aku, Lele... pas 2 tetibe terperasan plak si dak "Zamir" n sorg budak pompuan...wah...mesti gf dia...cun gak...hihihi.... kecik jer org nyer...kitaorg siap pusing 2 kali tu nk tgk betul ke x zamir...hahaha...keja giler kan... :P...ish2...dok skodeng wt pe la aku nie...ekekekeke....

x do kejo la tu...ahhaha...padahal nk g beli barang nie kt jusco....sempat lagi tu dok tgk org bercinta...hihihi... :P.... ala...saje2 jer...bukan ade pe pon... korg jangan salah paham lak yer...hihihi....

Okaylah...tu je nk ckp! aku x sabar nk balik nie sbb adik aku ckp laptop x ley nk on......huaaaaa......nk plak la laptop x ley nk buka...hadoi... nie aku kena jadi pomen la balik nie...huhuhu...hopefully aku dapat la betul kan :)

Jumpe lagi kawan2...

Muaaaahhhh3......lebiu lahhhhh!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...