Thursday, February 14, 2013

Peluang Menang!

Assalamualaikum....

Selamat pagi... ri Khamis da...cepat mase berlalu... okay.. korang mesti pelik kan nape awal bebenor aku update blog aku pagi2 nie kan....haaaa....aku sebenar nyer ade sumting yang nk share ngan korang.... pasal menang2 hadiah nie...hehee...

Aku taw korang mesti suka punyer la...x yah tanye taw dah kan3??? aku da try da masuk contest nie...senang je contest nie... yg harusnyer, korang mesti la da sign up dengan SAYS.com... if x sign up lagi, click je kt link tu... sbb nie la syarat2 nyer kalau nk sertai contest nie...meh aku bgtaw syarat2 nyer...

Hanya dengan 2 langkah yang mudah, korang berpeluang menang hadiah dalam contest nie... haaa....nk taw hadiah per?? nanti aku bgtaw... first aku bgtaw langkah2 nye dulu yer...

Langkah 1 : Pastikan anda mendaftar pada SAYS.com

Langkah 2 : Lengkapkan Survey.. Klik sini ---> http://svy.mk/VS3YMg 

Mesej Penting 

 * Melalui survey ni, dikehendaki mengeluarkan dan berkongsi idea2 yang bernas. Jawapan yang paling kreatif berpeluang memenangi hadiah IPAD MINI setiap satu.

* Lengkapkan butiran pada akhir survey untuk memudahkan pihak penganjur menghubungi anda.

Langkah 3 : Klik imej di bawah 





Kongsi dengan kawan2 sama ada di twitter atau FB dengan klik butang share seperti yang ditunjukkan di bawah :

 
ATAU

Share pasal survey nie kt Twitter or FB anda :
http://svy.mk/VS3YMg

Done!

Pemenang harian baucar Starbuck akan diumumkan setiap hari di FB pukul 9.00 malam. 

Manakala bagi pemenang 2 IPad Mini akan diumumkan pada 4 Mac 2013. 

Selamat Mencuba ;)

 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...