Tuesday, February 5, 2013

Mengantuk!

Assalamualaikum semua....

 Adoyai....lemau betul aku pagi nie...sampai2 opis td, boleh plak aku tertido.... seb bek x berdengkur...kalau berdengkur, mmg ramai la cari mane datang nyer bunyi tu....ekekekeke...

Nie semua penangan cite "Cucu Menantu" ngan penangan bace novel la nie.....urm......tu la sape suh bace novel n tgk cite sampai tgh malam...huhuhu...

Urm..nie pon menaip mata da hampir2 nk buka x buka jer nie...hehehe :P..... Oh mata! tolong la jangan mengantok....claim bos aku x siap lagi nie....kang tetibe dia tanye, abis aku...tp claim nie pon dorg baru je bagi kt aku... tu yang aku terus buat...

Tp masalah nyer, sistem nie kadang2 ok...kadang2 x okay...tu yang aku p layan blog kejap...ekeke...cetttt!! alasan semata2 tu semua :P..... ala...lagipon kan aku da lame sey x update blog nie....da hampir2 nk masuk muzium da blog nie...hehehe... 

Urm...okaylah...nk p sambung buat keja...kalau sistem x ok gak, aku update lagi yer...hehehe...

tata titi tutu... yuuuhhuuuu...

Bubbyeee....muuuuuaaahhhh....

Leb u all lah ;)

 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...