Saturday, March 9, 2013

Confuse Jap!


Haih...pe hal la plak name aku ley ade dalam list penggunaan tenet paling tinggi nie...ish2...aku bukan buka yang mcm2 pon... :P

Kiranya aku nie antara pengguna tenet yang paling tinggi kt uem nie...hahahhaa.... biasa la.... pagi2 buka paper online dulu... 

ce tgk gambor nie....confuse x muka cartoon nie...haaa...sebijik la confuse nyer ngan muka aku...hihihi...tp aku lagi cun la dari cartoon nie..ekekeke... (sempat lagi puji diri sendiri) :P

So, pas nie kena berhati2 buka pape pon walaupun pe yang kita buka tu x menyalahi undang2...hehehe... yela, dorg nie kan mane boleh salah ckit...nanti kita jugak yang kena (padahal mmg kita buka tenet banyak).. huhuhu...

okaylah...pas nie aku nk kawal pe yang aku buka....so cik fiza, don't buka banyak2 sangat tenet...kang next month, name aku jugak lagi naik....wahhh...

okaylah malas nk bebel panjang2 sbb tgh confuse...hahahah...

okay..daaaaa....

bubyyyyyeeee... lebiuuuuuuu

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...