Wednesday, May 4, 2011

Mia Sara Nasuha

Mia Sara Nasuha... satu name yg comel..korg mesti da tgk budaknyer kan... sangat2 comel.. aku rase geram n rase nk sgt kalau dapat jumpe mia nie..huhuhuhu... kalau aku dapat jumpe dier, mmg aku akan amik gambar dier n amik gambar ngan dier banyak2...... hehehehe

Aku dapat beberapa info mengenai mia nie.. just to share with u all..

Name Penuh Mia   : Mia Sara Nasuha bt Muhammad Ridhuan
Tarikh Lahir           : 30-Sept-2005
Pekerjaan              : Model Kanak-kanak & Pelakon
Tempat Tinggal      : Kota Damansara
Pertama Kali Muncul Di TV  : 2008
Iklan Komersial (TV)  : Bank Islam, Celcom, Sustagen, Nokia, Astro Beyond, TM, Softlan
Drama Pertama     : Adamaya

Ni koleksi gambar Mia :-

 Mia sewaktu kecil

Sangat comel

Bersama Zahnita

Muka dorg cm sama kan..cm betul2 anak n ibu

Senyuman yang memukau

Cute

Cutenyer Mia...

Nampak manja ngan Lisa

Pari-pari kecil..sangat comel :)

kredit gambar n info to fanclubadamaya

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...