Wednesday, December 14, 2011

Nk beli Ipad @ Blackberry

Bismillah... Assalamualaikum... Pagi yang gelap kini sudah cerah... Ish2.. pe la aku merepek nie.. Actually aku nie berangan la nk beli Ipad.. Dari dulu lagi nk beli,... Tp asyik x berkesempatan je... Selain dari Ipad, berangan jugak aku nie sebenar nyer nk beli Blackberry kan... Ish!!! Berangan x abis2... Nk beli cm ne... Duit nyer asyik pakai jer... Duit yang ade nk simpan.. X nk guna sbb duit 2 untuk time sesak2 je.. huhuhu... Mesti korang ingat aku nie kedekut kan...huhuhu.. X pe la... Aku nie pk jika time x de duit.. Kang kalau da x de duit, nk pinjam kt org malu n x sume org nk bg pinjam kan... Baik aku simpan je duit 2...



Hurm...duit gaji tiap2 bulan pon sebenar nyer cm x cukup taw walaupun aku nie duk dengan family aku... Walaupun duk ngan family, aku tetap la ade komitmen lain cm nk bayar kereta, duit pinjaman mase belajar n perbelanjaan harian termasuk untuk adik2 aku... Tp mak aku da pesan siap2 kalau adik2 aku minta pape, jangan dimanja kan sangat beli itu ini sbb nanti dorg x kan rase susah cm ne kan...Kang kalau dorg da rase senang, asyik minta itu ini je... Tp aku nie cm kesian lak bile x beli... hurm..susah2...huhuhu... Tp pe yg aku beli 2, mesti la benda yang bermanfaat...

Jom kita berbalik pada pe yg aku nk beli td.. Antara blackberry dan Ipad, mane satu nie.... Ish2..bingung2... Aku x ckp lagi kt mak yg aku nk beli benda nie just ckp ngan mak baru survey2 je... tp now x taw nk pilih mane satu.. kalau la aku dapat pakwe kaya, mesti dia belikan aku dua2 ek..hihih.. perasan lebih sey :p...

Mane2???


Ipad
Blackberry

                            
Mane2?? Mane satu yang sesuai untuk aku ek.. huhuh... Pape pon, if let say kalau aku jadi la beli, aku akan update lagi yer..hehehe.. tah tahun bile tah nk beli...kihkihkihkih... :P

Ok la.. C U later ;)

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...