Thursday, April 26, 2012

C0mel x?


Ni la adik kecik aku.. Urm ape? Adik kecik lg ke da tingkatan 1 da..patot nyer ckp la adik bongsu.. :-)
Oh ye,adik aku yg ni mmg rapat la ngan aku..kdg2 kita0rg ley gado same,ketawa same n hepy2 pn same..hihi.. Aku kalau x de adik aku sorg ni kt umah rase cm sunyi je umah dgn keletah dia..
Urm..kalau korg tgk bdn dia,msti korg pk yg mkn byk kn? Ye! Itu tepat skali.. Adik aku yg ni sume dia mkn.tolak kayu dgn btu je dia x mkn.haha.. Sory ye adik ku..t angah belikan hp baru..da lame nk hp bru (padahal bru tukar)..tp bkn wt mase skang la.huhu.. Oh ye,aku rase da merepek n lalut ke arah lain plak.. Akhir skali nk ckp, 'adik aku ni c0mel cm akak dia' haha.. Jgn mare.. Jumpe lg. ;-)

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...