Thursday, April 26, 2012

Comel x saya?


Hye sume.. Ops..salam.. Pe kabar ri ni? Sihat? Aku bertambah SIHAT.. Haha.. Urm..busy ke? Aku busy beben0r ni.. Urm.. Ni pn sempat dok update blog aku guna ph0ne sementara tggu dak2 ict setup utk site visit ni...huhu..

Oh ye,k la aku nk tunjuk gambor dak kecik ni.. Ni gambor anak buah sedara.. Erk? Ye ke perkataan 2? Ala..kalo x phm,ni akak sdara aku punye anak.. Ha..cm tu la.. C0mey x? Cm aku gak kn..haha.. (Puji diri sendiri 2).. Aku syg echa ni..tp kdg2 x nk ngan aku..huhu.. Muka aku ada muka garang kah?? X de kn..hehe.. Kalau g umah makcik aku, n dak kecik ni ada, aku mesti nk jumpe dia dulu.hehe.. Nk cium2.. T bile abg aku da ada anak,x de la aku usik anak org lg kn? Anak aku? Urm..tggu la aku kawin lu.. Hehe..

Ok la.x m0 merepek pjg2..daaa... Jumpe lg..

Misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...