Tuesday, April 17, 2012

Mengemas....

Selamat pagi sume... hye.. pe kabar anda ri nie??aku nk cite nie... ari 2 betapa rajin nyer aku mengemas kt tempat aku... ala org putih ckp workstation..... haaa...kalau ckp workstation mesti korg paham kan... almaklumlah org skang kan da ramai yg pandai speaking...hehehe... lain la cm aku... aku nie x berapa pandai... nk ckp cincai2 ok la...huhuhu... pe la yg ko merepek jah oit!!! da2 jangan nk merepek bagai... cepat je la cite.... kang org lain bace kang meluat kang...hihihi... ala korg jangan la meluat ek... t aku x de fans lak... :)

Sebenar nyer keja nk mengemas workstation aku nie timbul pas tgk kak yana mengemas meja dia... fuhhhhhh...bersih siot meja kak yana..... aku nie x berapa nk pandai mengemas sangat.... kalau mengemas ckit2 ley la...hihihi.... tp kan actually time 2 x de la timbul sangat nk mengemas... yg timbuk perasaan nk mengemas bile tgk meja kak ila lak bersih.....time 2 aku x de...aku ade training.... so, time 2 kak ila kemas meja dia.... fuhhhhhhh....(cakap lagi 2)... mmg bersih gak la..... meja aku???? urm....nan ado! bersepah...kalau kemas 2 tah2 ade tikus nyorok...hahaha..... so, sebab 2 la aku amik langkah yg terbaik untuk mengemas meja aku nie....

Tp aku x de la kemas terus pas tgk meja kak ila bersih... aku start mengemas keesokan hari nyer.... datang pagi2 (da mmg datang pagi pon), so aku start la mengemas... urm.... mula nyer x taw nk mula dari mane, aku hentam je.... pas 2 siap lap2 lagi meja..... amik mase selama 1/2 jam gak la kemas meja aku nie... (padahal x de la kemas mane pon)...hihihi... korg nk tgk?? ala...malu la.... (cam gediks lak...sepak kang!)

Ok la....aku tunjuk gak la...hihihi....

Gambar 1.... Ops...ternampak lak novel 2....kantoi...hahaha....

Gambar 2..... Amik ko! bertimbun dokumen........

Gambar 3.... Alamak....snap gambar nie dok tgh buka blog lak... (tp nie time pagi2 ehh...org lom datang ;)... Siap ade diary 2...hehehe...

Haaaa....da tgk kan... ala...lupe lak nk mik gambar b4 kemas...patot nyer compare kan je la kan...ish2...x pe la.... janji mata aku lega tgk barang x bersepah...hihihi.... 

Kawan2 jumpe lagi la... x taw da bebel pe.... selamat membace  ;)


Coretan Kenangan,


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...