Friday, April 6, 2012

"Terbeli Kain"

Urm... tajuk x hengat ek.. siap "ter" tu.. x pe la.. bak kate akak2 ku nie, aku x penah beli...so ape salah nyer membeli.. mmg plan dari semlm lagi nk beli kain buat baju kt Kak Ira... Tp plan nyer nk beli satu je... Tup2 terbeli dua.. tp x pe la..cantik pe kain 2..hihihi... Kak Ira masuk je opis, terus bg pada kak yana, n aku terus nampak satu kain nie... terus terpikat deh.. bak kate org "jatuh cinta pandang pertama" pada kain 2...hihihi... pas je kak yana letak kt tempat kak ila, terus aku amik kain 2 n aku da cop da nk beli kain 2..hahaha... :P cm budak2 lak kan main cop2 nie..ish2.. nk taw x kain yang mane? meh aku tunjuk kt korg eh.. tp jangan jeles eh.. kain nie mmg cantik.. (puji sendiri ler)..hihihi






Cantik kan??? kalau aku pakai, n da siap buat baju, agak2 cantik x ek?? mestilah cantik...hihihi :P.. poyo jer....







Pas je da bis tgk2 kain 2, aku ingat x nk beli lagi.. tp bile kak ila ade buka satu kain 2, aku terus ckp cm nie "cantik plak kain nie bile kak ila da buka (lebih kurang cm tu ler nk ingat dialog yang betul, mane den nk ingat)"... peh tu terus akak2 ku sekalian nie ckp suh beli... tp kain yg lagi satu aku beli nie mmg cantik pon... siap tanye kak yana 2 nk pakai tudung pe...hahaha.. (cam budak2).. :P.. pas 2 dorg terus suggest kan aku suh buat baju kurung moden... aku minat baju cm tu, tp masalah nyer t mesti nampak babat2 yang x sepatot nyer ditonjolkan..kikikiki... urm... tp bile pk2 balik, ok gak kan buat baju cm tu sbb aku lom penah ade baju kurung moden...huhuhu.. ok la set... t aku try cari kt mane ade org yg boleh buat baju kurung moden... nk tgk lagi satu kain??? boleh tp kena bayar rm1...hehehe.. gediks melebih! x de la.. meh la aku tunjuk...


Nie la kain yg lagi 1 tu....... cantik woooooooooo.... ;)

Pas nie aku nk beli lagi la kain2 dari kak ira... cantik taw kain2 yang dia jual... Ok la.. t kalau da siap buat baju (tah bile siap nyer), aku tunjuk lak yang siap eh...hehehe...

Ok la..jumpe lagi ;)

Coretan Kenangan,
 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...