Tuesday, April 17, 2012

Lagu lame.......

Tetibe jer ari nie aku dengar satu lagu nie, aku terus jatuh hati taw.... nk taw lagu pe?? ala...lagu Salamiah Hasan... Tajuk nyer "Gelombang"... mula2 dulu aku x suka taw lagu 2... Tp now bile dengar, cm best gak lagu 2.... Lirik nyer penuh dengan kesyahduan.... Kalau dengar time sorg2, mesti boleh nangis.. (chewah..poyo la plak)..tp betul la... kalau korang ade mase, dengar la lagu gelombang 2... syahdu beb...huhuhu... nie lirik nyer...


Nasibku dirundung malang
Sederas gelombang
Menghempas di pantai
Semalam aku ternoda

Dalam sinar cahaya di jendela
Tiada esok lagi
Gelap masa depan
Sinar hidup ini tiada erti

Hidupku seperti badai
Tak henti gelora
Musnahlah segala
Perasaan dan harapan
Untuk hari esok tiada lagi

Oh Tuhanku
KepadaMu ku pohon ampun doa restu
Lindungilah daku yang tidak berdaya
Di bumiMu ini


Urm...pada aku la menyentuh kalbu... tp kalau org lain x menyentuh kalbu, x taw la...hihihihi... sume bergantung pada naluri masing2... chewah... :P

Coretan Kenangan,
 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...