Thursday, July 14, 2011

Lunch with My Boss :)

5 Januari 2011 (Rabu)

Ri nie bos belanja sey...sbb ri 2 mase anak dier mik keputusan PMR, dapat 8A... Time 2 kak loha kol en.jai tanye.. Terus time 2 en.jai ckp nk belanja sempena anak dier dapat result yang cemerlang... So, start saat bos ckp 2 la kitaorg sume tertunggu tiba dan waktunyer..hehehe...

Tepat jam 12.30 tengahari aku bersama Hafiz, Kak Loha, Kak Yana n Kak Ila menaiki kereta (yela x kn nk nek motor lak kan) menuju ke destinasi yang telah dipilih oleh kami iaitu Restoran Saujana.. Kami yang pilih la nie...hahaha... 

Sebaik je sampai kt sane, terus order makanan...ikut suka kitaorg la..hahaha..tp kitaorg still ingat n order menu kesukaan bos (cm nk bodek la katekan).. menu kesukaan bos, asam pedas n sayur taugeh..so, kami order la..hihihi...

Bos sampai lambat lak 2 td... hampir 1.45 baru dier sampai kt saujana.. tp sebelum 2, boss da tepon dulu suh makan dulu bile makanan da sampai.. makanan first sampai Ketam Black Paper..pe lagik akak2 n hafiz, bedal la..hehehe...cuma aku je x mkn ketam (x reti) :P

Bile bos sampai, aku dengan cermatnyer makan dengan penuh sopan (poyo la plak minah nie)..hehehe... Sepanjang lunch td, mcm2 cite kuar sampai gosip kenen2 kan aku ngan Wan (Qashe) pon kuar skali..haih.. kelakar pon ade..golak je kitaorg td... :)

Anyway, kami semua (SiLC) ingin mengucapkan berbanyak terima kasih ke atas boss yang sudi belanja kitaorg makan kt Saujana.. Semoga bos dapat belanja lagik lain kali n dimurahkan rezeki selalu hendaknya..amin...

Nie menu yang kami order n makan td.. (tp x sempat la tangkap gambar)..hehehe.. Tp aku letak gambar hiasan je la ek..huhuhu
Nasi putih (7 orang makan)

Udang Goreng Nestum

Kailan Ikan Masin
 
Taugeh Goreng

Siakap Asam Pedas

Sotong Sambal

Ketam Black Pepper

Fresh Orange

2 comments:

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...