Thursday, December 1, 2011

Cerita Hari Ini

Pe yang aku nk cerita ri nie ek.... Hurm... Bismillah... Semlm akhirnya aku dapat gak lagu Shila Amzah ketika kecil iaitu IBU.... Lagu 2 best taw... Suara Shila 2 walaupun ketika kecil, still sedap gak... Hurm... sebenar nyer aku nk cite sesuatu....



Aku x taw kenapa sejak akhir2 nie, aku asyik nk marah je.... Tp bukan kt opis... Aku kalau nk marah, mesti kt umah... X kira sape, mesti aku nk marah... Bile da marah 2, x ingat ape... Tp bile da abis marah 2, aku plak rase bersalah... Tiap kali akan jadi mcm 2... Tp x taw kenapa, mesti nk marah je... Tp yang paling aku sedih 2, kalau satu ari aku x de rase nk marah, x sah... n yang sedih nyer aku ade je rase cm x puas ati ngan mak aku... walaupun perkara 2 kecik, aku mesti ade rase nk marah mak aku... SEDIH nyer.... X patot aku buat mcm 2.... Aku rase berdosa buat mak aku cm 2....

Aku sedih sangat... Bile aku da termarah mak aku, pas 2 mesti aku nangis... Aku bukan marah ckp kuat2, tp aku mesti ckp cm nie kalau aku marah "pe dia??" haih...kenapa la aku jadi cm nie kan... Ya Allah.... Tolong lah jauhkan lah sikap aku yang x baik nie pada mak aku mahupun pada family aku.... Tp bile mak aku x de, mesti aku rase sunyi... Bila aku pk2 balik, sedih sgt.... Semoga pe yang aku pada mak aku 2, cepat diampunkan.....

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...