Monday, December 12, 2011

Tetibe Teringat......

Bismillah... Tajuk entry aku kali nie cm tetibe teringat kt pakwe kan... hahahaha.. x la.. aku sebenar nyer tetibe teringat kt Princess Diana... Dulu aku minat sangat2 kt dia... Sampaikan aku ade koleksi video mengenai dia... Termasuklah biografi tentang dia... tp now aku da x ley nk tgk lagi da sbb sume 2 ade dalam laptop aku... laptop aku da kena amik hard disk nyer oleh along ku sbb dia nk buat hard disk 2 as a external hard disk.... lagipun, da lame kot aku x bukak laptop aku 2 sbb screen nyer rosak... sayangkan... huhuhuhu...



Mesti pelik kan nape la aku nie begitu minat sangat kt Puteri Diana nie... Aku minat kt dia berdasarkan kecantikan dia, peribadi nyer yang tegas dan senyuman dia... Tp sayang nyer, puteri yang dipuja dan disanjung oleh semua masyarakat dunia 2 telah pegi meninggalkan dunia akibat satu kemalangan yang sangat ngeri... kalau la Puteri Diana masih hidup skang nie, umor dia da 50 tahun skang....

Td mase kt opis pon, aku layan je video tentang mendiang puteri... x taw nape cm sebak plak.. (ngade2)...huhuhu.. gedix je statement aku nie...hahahaha.. aku just minat je kt dia dengan keperibadian dia.. x de la sampai puja2 habis.... cm aku minat kt Datuk Siti Nurhaliza... hehehe :)

Ok la kengkawan... Nanti aku update lagik yang terbaru yer.... Tgggguuuuu.....

C U later... (^_^)

Lovely

misz_pja

1 comment:

  1. salam,

    orang kata princess D ni masuk islam..sbb tu ada konspirasi bunuh2 ni..tk pasti betul ke tak tp dia mmg lawa..ada aura

    BTW JEMPUT JOIN GA SAYA YER :)

    ReplyDelete

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...