Thursday, March 8, 2012

Kerusi Urut....

Selamat petang semua....

Pe kabar anda semua ri nie?? sihat? saya nie pon bertambah2 sihat...hihihi... saje nk menggediks sekejap..hahaha... X de pe sebenar nyer... cuma aku nk cite ckit la pasal aku pegi jalan2 pas je jogging semlm ngan cik Zeela 2... Semlm petang pas je jogging, aku ngan zeela terus masuk kereta menuju ke Giant Skudai.. Actually aku nk ckp nk g Giant Taman U (U Mall)... Tp tercakap Giant Skudai lak...huhuhu.. Makin jauh la kitaorg jalan...hihihi... Kt sane giant sane, seriously x ramai org... yg banyak kereta pon maybe cuma pekerja2 kt ctu je... walaupun x ramai org, tp barang2 kt ctu boleh tahan mahal gak la... masuk2 je kt sane, jalan2 pas 2 terjumpe la kerusi urut 2.. ala...yg biase masuk RM1 untuk 3minit tu... aku da penah cube banyak kali before this.. cuma zeela je yang x penah cube... pe lagi aku suh dia duduk, n aku masukkan RM1... Geli geleman dia...hihihi.. tp mmg rase best la pas urut 2... rase segar badan2... :) pas je zeela start urut 2, now is my turn... masukkan RM1 untuk 3 minit... aku walaupun da cube banyak kali, tp still rase geli lorhh... hehehe... nie gambar kitaorg... sempat 2 tangkap gambor.. :P

Lebar x senyuman aku?? hahaha.. Tahan geli 2 sebenar nyer...

Zeela yang tgh tahan geli...hehehe
Aku pon yang tgh tahan geli gak time nie...kikikiki....

 Pas nie aku nk ajak cik Zeela pegi berurut guna machine nie lagi...hehehe... kalau korang yang lom cube, cuba la... gerenti best! :)

Lovely,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...