Tuesday, July 12, 2011

Pagi Yang Terang Kini Sudah Gelap

Title nie akan2 tajuk lagu kumpulan Hujan kan... Familiar kan lagu 2.. Yela, mane tak nyer sume orang suka kan lagu 2 termasuk la aku.. Hehehe.. Pada mulanyer aku cm x suka sgt lagu 2, tp lame kelamaan jadi suka..hihihi.. Hurm..sebenarnyer aku bukan nk cite pasal lagu nie.. Aku nie cite pasal sumting yg aku rase dulu ok, skang da x berapa nk ok...

Mesti korg tertanya2 pe yg ok, pe yg x ok kan..huhuhu.. Ok la.. Cm nie cite nyer, aku skang cuma rase x berapa puas ati dengan seorang makhluk dan hamba Allah nie.. Yela, mane x nyer sejak akhir2 nie ade je benda yg dier buat, dier ckp x memuaskan ati aku dan org2 kt opis aku 2.. Geram..

Tp kan, sejak aku cm x pedulikan dier n ckp biase2 je ngan dier, dier da jadi ok ckit kot..hehehe.. Biase la manusia nie kadang2 cepat berubah perangai n sifat masing2 yer x.. Aku? aku ok je kot..heheh... Dulu mase mula2 jadi cm nie, mmg pagi yang terang telah menjadi gelap..hahaha.. Now, da cerah2 ckit.. LOL..hahaha..

Ok la..nanti post aku lagik nanti yer :)

Luv u all :)

2 comments:

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...