Monday, October 29, 2012

Menyepi

Salam semua... hye selamat petang Isnin... :) urm..menyepi? pe yg menyepi.. akulah! blog aku nie da lame sepi dengan update2 yg patot nyer aku update...huhuhu... Almaklumlah banyak benda yg telah terjadi pada diri aku...ececece..chewah.. :P...

 Tiap kali nk update blog je, mesti ade je benda yg aku kena buat... kalau dulu aku rajin update kt umah... tp now da rase cm malas nk update kt umah sbb tenet kt umah da lembab tahap siput...huhuhu.. sbb 2 la aku agak lame menyepikan diri...hahhaa... argh! alasan tu semua! hikhikhik...

Urm... pe kabar korang? aku nie baru okay dari fobia @ trauma.... sbb awal bulan October ri 2 aku accident..... mcm mane jadi accident 2?? panjang cerita nyer... walaupun ia berlaku secara pantas dan sekelip mata, tp lepas 2 atau 3 lepas 2 baru la aku boleh cite perkara sebenar pada org lain... tp nanti aku akan update pada entry yg lain yer kawan2... nanti aku tunjuk gambor keadaan kereta aku mase accident 2... tp now kereta aku Alhamdulillah sudah kembali sihat ;)

Huwaaaaa.... bulan October da nk sampai penghujung! Walawey...da nk bis tahun 2012 da nie.... nampak nyer impian aku x tercapai la...huaaaa...tiap2 tahun x tercapai misi nie cm ne nie...huhuhu... x pe la..asal sihat da la kan...kikikikiki... 

Ok la kawan2 aku nk kembali mengemas meja... esok ade audit 5S! huih........ kena kemas betul2 nie.... hehehe...jumpe lagi semua... muaahhh :P


 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...