Friday, May 6, 2011

Secretary Week with Anuar Zain

Tanggal 19th April 2011 (Selasa), buat pertama kalinya aku dapat tiket ke Minggu Setiausaha... Wah....excited siot walaupun aku bukan secretary...yuhuuuu... :)

Lokasi kejadian telah berlaku di Tanjung Puteri Hall, Level 3, Persada Johor...

Mmg happening giler la time 2... Aku nie plak dapat tiket 2 last minute sbb meja untuk UEM Land seramai 10 orang... So, tinggal 2 kosong taw... Aku dengan Kak Zarina Harun yang lambat skali dapat... last minit la katekan...huhuhuhu....


Tepat pukul 12.00 tengahari aku kuar dari opis... Pegi sane, naik keta aku... walaupun gementar nk bawak keta sendiri, tp demi Anuar Zain aku bawak jugak.. hahaha (poyo jerk)

Sampai2 je kt sane, yg lain2 sume da de...tinggal aku ngan kak zarina je la.. mcm2 kami makan... nie je la yg sempat aku rakamkan (mik gambar) sbb da khusyuk sgt tgk anuar zain la katekan kan...sampai x bergambar banyak..hehehe

Tiket yang aku dapat.. Bertuah :) 

Nie la Kak Zarina yang aku ckp 2... Kami pergi berdua je..huhuhu

Mase untuk makan :) Syok siot!!

Nie la Kak Zarina yang aku ckp 2... Kami pergi berdua je..huhuhu

Kak Affiza n Kak Fazleen... Secretary MD n Secretary GM Strategic Marketing

 Tambah lagi sorg kak Kisyah Secretary GM TIP

Kak Sue (CMCD) n Kak Zahrina Jemari (Puteri Harbour)

Udang nyum3... Sodap :)

 Sup..nie aku x taw sup ape...hikhikhik...

 last dishes is Kek Aiskrim.. SEDAP :)

 Bile Anuar Zain sudah menyanyi....semua org x dapat nk ke depan..penuh siot kt depan.. :)

Penuh penghayatan.... Aduh..Hensemnyer :P

Kalau aku dapat pegi lagi tahun depan, best! :) 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...