Wednesday, November 21, 2012

Buang Masa Terluang!

Assalamualaikum... 

 Wah2 fiza.... ko kalau bos ko bace blog ko nie abis ler ko...taw la anak buah dia yang sorg nie dok buka blog jer...hehehe... tp untuk pengetahuan semua, aku buka blog time mase senggang aku yer... taw x mase senggang 2 pe? bukan enggang taw...yg 2 burung yer kawan2... bukan makanan... ops..pe la aku nie...makan jer ingat nyer...ish2...

Oh yer, kalau cite bab2 makan nie, dalam mimpi pon aku kadang2 boleh mimpi makanan taw...ekekeke...sabor je la kan...ish2...macam mane la badan 2 nk kurus! kalau asyik ingat makan jer...... urm...nk buek cm no kan...da aku asyik ingat makan...so, x ley buat pe la...huhuhu.... tp x de la tiap2 mase n saat aku ingat makanan...ade la time2 nyer... burok bebenor rupa kalau asyik ingat makanan tiap2 saat dan ketika...chewah! ayat...lempang sekali baru taw :P

Aku sebenar nyer nk cite benda lain...tp bile mukadimah nyer da lain...hancus entry aku... lebih2 lagi kalau bercite tentang makanan...kikikiki...mmg perenggan ketiga je la baru aku cite entry aku yang sebenar nyer...hahaha...sabor je la ngan ko nie fiza... :P

Okaylah...aku nk cite pasal td aku dok belek2 blog2 org yang cantik2 nie...saje2 cari tutorial untuk cantikkan blog.... yela, manusia kan, x penah nk puas ati dengan ape yang ade... same la cm aku...tp aku x penah puas ati bab2 blog je la...hehehe...kalau bab2 mencantikkan blog nie aku suka...tp bile da edit2 blog 2, n x boleh nk back, aku terus jadi blank! oh no! mase 2 baru aku rase stop edit...huhuhu...tp sekejap je la...dalam 2 atau 3 ari pas 2 edit lagi blog 2...hehehe...

actually banyak yang aku da edit kt blog aku nie...korang tgk sendiri la eh...nilaikan cantik ke idak... (dengan muka kesian :P)... hehehe...kalau cantik, alhamdulillah....kalau sape2 ckp x cantik, heeyyy hello....ececece...x de la..xpe la...2 pandangan org...chewah...okaylah malas nk bebel panjang2... t kita story mory lagi eh...

Bubbbyeeee......muuuuaaahhhh ;)

 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...