Saturday, November 17, 2012

Aktiviti waktu malam....

Assalamualaikum....

 Hye semua...selamat malam... pe korang tgh buat 2?? aku, dok main game lagi... game Farm Frenzy...kikikiki.... tp nyambil2 tu dok tgk cite adam hawa n dok mengupdate blog sayang ku nie.... :)


 skang nie tgk adam hawa, aku kadang2 tersenyum sendiri...ekekkee....perasan sungguh aku sbb aku bayangkan si Am tu cm boypren aku...hahhaa... sangat PERASAN! :P... oh no!......

Okay berbalik pada cite entry nie.... Aku sebenar nyer x ley nk tido sbb siang td pas je masak, kemas umah, sidai baju semua, aku dok bantai tido depan tv...hehehe... sabor je la...nampak cm penat sangat... hahaha... mesti mak aku kalau tgk, mesti dia akan ckp cm nie "eleh baru wt keja ckit da penat".... hehehe.... cian taw anak dia nie... :P

Bile da x ley nk tido, inilah aktiviti aku..... dok main game, tenet, blog n bla bla bla bla..... urm....biasa nyer kan, kalau x ley tido, aku dok bantai bace novel...tp malam nie cm malas giler nk bace sbb pkiran aku dok melayang2 malam nie...tah ek...x taw nape.... huhuhu... aku kalau nk cpt tido, mesti aku dok atas katil, buka novel...haaaa...peh tu cepat je la mata nie nk lelap....huhuhu....kalau korang x ley nk tido, try korang wt cm nie gak.....gerenti jadi cm aku gak kot...hihihi.....

okay...x de idea da nk menaip...aku nk dok atas katil bace novel...peh tu gerenti aku tido ;) sok nk bangun awal sbb nk antar adik aku p test komputer untuk mik lesen 2..... da2 g tido fiza! 

Gud nite semua....mUuuuaaaahhhhh love u all laaahhhhh ;)

 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...