Friday, November 18, 2011

REDHA

Redha, itulah perkataan dan ucapan bila kita tgh hadapi sebarang kesulitan kan...huhuhu.... Tp kadang2, aku jugak x kuat untuk hadapi segala dugaan yang terjadi pada diri ini... Sungguh.. aku sebenar nyer bukan orang yg tabah dan kuat... cuma orang selalu nampak aku nie cm banyak sabar...tp sebenar nyer x... kadang2 bila terjadi sesuatu, aku la dulu yang lebih sensitif.... :(

Baru2 nie aku lalui satu peristiwa yang buat hati aku sedih, kecewa dan mcam2 lagik.... Nk terangkan mcm mane perasaan aku time 2, betapa sukar nyer.... Hanya Allah sahaja yang tahu pe yg aku rase time 2... Aku x mampu nk sempurnakan kebahagiaan yang diminta oleh orang 2... Now, ape yang aku boleh buat, aku hanya mampu berdoa agar diberi kekuatan hati, nurani serta fizikal dalam menghadapi segala dugaan.....

Cinta kan seseorang x bermakna kita harus memiliki orang itu... Aku adalah salah seorang yg tergolong dalam kumpulan seperti ini.... tp aku bernasib baik sbb dikelilingi oleh orang2 yang sayangkan aku dan sentiasa beri aku semangat untuk hadapi segala dugaan.... thanx to kawan2... :)

Pada sesiapa yang tergolong dalam group yang cm aku nie, banyak2 bersabar la yer... Ada la jodoh kita 2 nanti dan setiap masalah ade jalan penyelesaiannya... cuma yang penting kita hanya perlu bersabar....

Lovely

miz_pja

2 comments:

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...