Wednesday, November 30, 2011

Mase Berlalu

Kalau kita perasan kan, mase skang nie berlalu dengan begitu pantas skali.... Sedar x sedar, esok da masuk ke bulan yang terakhir bagi tahun 2011 iaitu Bulan Disember... Cepat kan??? Hurm...pe nk buat....huhhuh... Azam aku tahun nie nampak nyer cm x tercapai lagik la nampak nyer.... Nk taw pe azam aku setiap tahun?? Mesti nk KURUS!! Tp still x tercapai gak tahun nie... Nampak nyer kena la postponed azam aku 2 ke tahun depan... Aku siap ckp ngan adik aku, tahun depan dorg akan tgk aku kurus...hehehe... Taw pe adik aku ckp?? "Iyolah la 2...nk tgk ley kurus ke x???"... hish... dia nie melemahkan semangat aku ler....

Pe nk buat nie... mcm2 aku da buat untuk capai azam aku nie setiap tahun tp x tercapai gak...huhuhu.... :(. Xpe la, yang penting aku da cube kan... Tp yang aku geram 2, kawan aku sorg nie! Ade ke dia ckp aku nie DUGONG!!! X de ati sensitiviti langsung dengan perasaan orang.ish2... sabar je la... aku pon sebenar nyer x taw nk tulis pe nie... rase nk menulis... tp x taw nk tulis pe.. da merepek meraban da nie... Ok la... C U next entry...

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...