Wednesday, November 2, 2011

Doakan Yang Terbaik Untuk Saya...

Saya bukanlah seorang yg kuat bila hadapi dugaan2 x kira sama ada besar atau kecik.. Tp aku tgk mak aku kalau ade pape jadi pada diri dia, dia ok je... x melatah pe pon.. tp aku?? susah nk jadi cm mak aku... Aku nie sgt sensitif org nyer... Kadang2 aku sampai nangis mengenang pe yg jadi.... Aku nie x kuat sebenar nyer... walaupun org nampak aku gelak2, tp dalam hati nie Tuhan je yang tahu... Suka, duka semuanya aku tanggung sendiri... Bila aku x dapat nk tahan, aku akan ceritakan hal nie pada kawan2 aku cm azie, yan n yg lain2.. Alhamdulillah setakat nie, dorg banyak bg aku semangat untuk teruskan hadapi segala dugaan yang menimpa diri aku....

Ops..tadi aku bahasa kan diri aku nie as "saya"... tp now "aku" lak kan...hihihi... sorry ye...hahahahha... ok la..aku sebenar nyer nk lupakan pe da jadi pada aku ri nie... x pela... pe yg jadi, aku jadikan as pengajaran... Aku akan lebih berhati2 lagi pas nie bila nk buat sesuatu... hati org kita x taw kan... cukuplah aku rase sgt pedih ri nie... tp aku x nk pe yg jadi ri nie sebagai alasan untuk aku lemah semangat...... Go Go Fiza! :)

Lovely

misz_pja 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...