Tuesday, November 22, 2011

Malaysia Menang EMAS!

Yahoooo!! itulah perasaan yang tergambar ketika menyaksikan perlawanan akhir bola sepak antara Malaysia dengan Indonesia... Walaupun Malaysia tidak mempunyai pemain2 import berbanding dengan pemain2 dari Indonesia, tp aku berbangga sbb rakyat malaysia sendiri dapat menewaskan musuh tradisi kita sejak sekian lama...... yuhuuuuu.... betapa gembira nyer ketika ini...hehehehe....

tp kan time perlawan berlangsung aku x berapa nk tgk sgt sbb x sanggup nk tgk... tp bile pasukan malaysia da sumbat satu gol penyamaan, time 2 ayah aku pon baru balik umah, so ape lagik, tgk la dengan ayah aku.. tp 2 pon aku tgk x tgk gak la sbb cbuk men game...hahaha... tp org laki kalau tgk bola, mesti mulut je bising...ehehhehe.... Alhamdulillah...bising2 dorg 2 berbaloi kan..hihihi....

Malaysia menang melalui sepakan penalti setelah tiada penambahan gol dijaringkan ketika waktu perlawanan penuh mahupun masa tambahan.... Time penalti 2, aku mmg tumpukan perhatian sepenuh nyer la...takut pon ade taw... tp pape pon, aku nk bgtaw yang wira sebenar pasukan malaysia pada malam td ialah Apex... dia berjaya mematahkan beberapa serangan berbahaya dari pihak lawan dan berjaya menjaga gawang gol ketika sepakan penalti.... sebaik sahaja malaysia menang, screen tv tertumpu pada beberapa penyokong Indonesia yang ada nangis n sugul... nk wt cm ne kan.... Malaysia THE BEST! hehehe...

Jom kita layan sepakan penalti yang menjadi penentuan Malaysia menang malam td.... Enjoy! ;)


Hopefully lepas nie pasukan harimau muda negara kita akan melakar lebih banyak kejayaan di peringkat asia mahupun antarabangsa.. mane taw, satu ari nanti akan berjaya masuk ke Piala Dunia kan.... Semua bergantung kepada kerja keras semua pihak... All the best to pasukan Malaysia..... Buat yang terbaik menentang Syria nanti ;)

Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...