Wednesday, November 23, 2011

Inai....

Actually sebenar nyer da lame kot aku x pakai inai... nie baru pakai balik...hurm.... adik aku yg pakaikan... Aku x taw yg inai 2 pakai separuh jari je.... huhuhu... tp adik aku pakai kan hampir 2 nk penuh satu jari...huhuhu.... orang tgk jari aku cm 2, cm pelik... aku pon x taw sebenar nyer, ikut je la pe adik aku buat...hehehe... x pe la...org nk gelak ke pe ke, hentam je la... t kalau aku kawin (tah bile la) aku nk ikut cara yg betul...hehehe... nie gambar2 jari aku yang manis nie pakai inai.... ;P

Jari tanpa cincin....

bersama cincin pemberian EMAK....

nampak gemuk kan jari aku...hehehe

Oh ye, kalau nk taw, cincin 2 bukan cincin pertunangan yer... 2 cincin mak aku bg...hehehehe....
Jangan salah paham yer... :)


Lovely

misz_pja

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...