Tuesday, March 27, 2012

Pe Perasaan Korang???

Hye kawan2.. Aku saje je nk share perasaan sedih aku nie... td bos aku baru bg email pada aku pasal keja yang selalu aku buat... pas 2 kate nyer ade pending.. aku da buat da taw keja 2.. aku x taw nape org yg "2" x dapat.. tp aku x salahkan dorg la... maybe missplace la kot benda 2... tp bile bos aku kol td ckp pasal 2, aku rase x sedap ati taw... aku rase cm nk cepat2 je esok pagi... nk settle kan benda nie...kenape yer???? Time aku dapat taw pasal nie, ati aku rase x sedap... pas 2 aku positif kan minda dan hati aku... time 2 aku lak kt angsana ngan mak aku... then bile je da sampai umah, aku terus buka email..seb bek mak aku ade bawak laptop balik..so, ley la aku check email... bile da buka email, terus nampak email from my bos regarding this claim matter... urm... terus aku check betul2.. aku ingat, aku da buat da sume claim 2... xpe2.. aku ckp sendiri, esok pagi perkara pertama yang aku akan buat, aku akan reply email then antar pe yang dorg nk... Positif kan diri! tp aku nk tanye, pe perasaan korg ek bile tetibe je bos korang tanye cm tu??? cm kita x buat keja kan?? sedih x??? urm..xpe la... maybe ade hikmah di sebaliknya...hhuhuu... cekalkan hati!

Coretan Kenangan,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...