Monday, March 26, 2012

Sakittttttt.........................

Hye uolls.. Selamat Pagi.. kepada yang sedang bekerja, selamat bekerja.. Isnin..Isnin..Isnin.. Rase malas sedang melanda diri..huhuhu.. ari nie nk cite pe ek?? haaa...aku nk cite pe yg jadi pada aku selama 2 ari bercuti 2.. (sabtu ahad ler).. pagi sabtu 2 aku bangun, tetibe je separuh badan aku dari paras pinggang ke bawah rase sakit.. lenguh.. nk bergerak pon kena pelan2..aku x taw nape jadi cm tu sampai kan aku ckp kt diri aku, aku nie nape da nk sakit lumpuh ke pe?? ish....minta dijauhkan la... bukan pe, mmg nk gerak, kena pelan2.. nk turun katil slow2.. nk buat itu ini slow2.. aku salah tido ke?? urm..cm x je.. tp aku da tido mane la aku taw tido salah ke x kan.. tp mmg sakit 2 Tuhan je yg tahu...

Aku ingat sakit nyer ri sabtu je.. tp pagi ahad 2 aku bangun, mmg sakit lagi.. tp duk sakit2 tu sempat lagi 2 pegi angsana...hihihi.. adik nk cari buku punyer pasal.. so, pegi la.. tp aku jalan slow la time 2.. huhuhu.. nk wt cm ne kan... :P.. urm..tp pagi nie bile aku bangun, sakit 2 still ade..cuma kurang... agak nyer mmg salah tido kot..huhuhu... oh ye, malam td aku siap suh adik pompuan aku 2 pijak belakang aku.. sakit nyer.. uhuhuhu.. tp tetap jugak datang opis.. aku x nk la tunjuk sakit kan... aku buat biase2 je.. kalau petang nie x ok gak, aku nk ajak mak aku pegi klinik.. nk tanye nape aku boleh jadi cm tu... urm..tggu n lihat je la pe doc akan ckp yer...

ok la kawan2..sampai cni je aku nk bebel... t aku update lagi yer.. c yaaaa...


Coretan Kenangan,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...