Monday, March 12, 2012

Kereta ku...kejadian di tempat cuci kereta....

Hye semua.. Selamat ari senin... :)

Actually x de pe yang diceritakan... lagipun tgh mencari idea dan ayat2 yang power nk karang dalam blog nie..huahuahua... :P... aku sebenarnyer nk tunjuk gambar baby aku sorg nie... Baby??? urm..bukan baby manusia yer... baby kereta ku 2 ler... aku panggil baby sbb yela, aku yang beli kot... bulan2 gua bayar beb... so, kira baby gak la kan... argh..lantak la org nk kate aku gediks ke pe... hehehe...

Inilah keretaku yang sedang dibasuh...... :)
Mane x gediks nyer, selama aku dapat kereta nie, bile basuh kereta, x de la nk tangkap gambor nyer... tp ri 2 tah nape terlintas dek pikiran ku ini nk tangkap gambor kereta ku yang dibasuh di sebuah kedai di nusa perintis 2... aku biase basuh kt ctu... sampai org kt ctu pon da kenal ngan aku..hehehe.. n dorg selalu gak usik2 aku.. ish2..basuh je la kereta 2...jangan dok nk mengusik org je... tp kalau aku g ngan kawan aku, x de plak dorg nie nk mengusik aku...hahaha... takut kot :P

Oh ye, korg nk taw x..mase aku dok menunggu kereta aku siap dibasuh, ade la mamat sorg nie.. huih.. pakai kereta sport sey.. pas 2 nk menjeling2 org.. jelingan 2 bukan lah jelingan nk menggoda ke pe, tp jelingan berlagak! hey..helloooo...yg ko 2 nk jeling2 aku pehal plak... aku ade wt salah kt ko ke?? (tp aku bercakap dalam hati je la beb)... Dalam dok jeling menjeling 2, aku sempat lagi ckp dalam hati nie, "urm...muka hensem, tp berlagak yg amat"..haih.... mula2 aku ingat dia jeling aku sebab ade baju aku terkoyak ke pe.. aku check2 , x de plak koyak nyer.. maybe dia tgk sbb aku cantik kot...kahkahkahkah... Cantik??? rase cm nk benam muka dalam lumpur je pas ckp cm tu..kikikiki.. :P... Xde la..maybe dia tgk aku sorg je pompuan kt ctu kot..kalau nk ngurat, pe salah nyer bang uit..hahaha.. da2..merepek je la aku nie...

urm..lame gak la kereta aku nk siap basuh..yela, time hari 2 aku tgk pekerja2 dia x ramai... x taw la g mane..cuti kot... ade la dekat 1 jam gak la aku tggu kereta aku siap basuh sume... huih..jenuh kan... 2 kalau aku bawak novel 2, da nk half novel 2 kot aku bis bace... tp x pe la..asalkan siap sume... kereta aku, abis dulu dari mamat sorg 2... ok la..aku jalan la pegi kt kereta aku 2... ok..da start enjin nie, tp mata aku siap menjeling lagi kt mamat 2.. dia senyum kt aku sey...hahahaha... aku pon senyum la gak.. nk taw x kenapa dia menjeling2 aku, rupanyer, aku duk, nampak la perut aku buncit!! oh tidak! fail! Malu nyer...arrggghhhhh...pas nie nk pakai baju longgar2 je la...hihihi... :P

Ok la..x nk merapu panjang2..kang bosan lak korg bace pe yang aku bebel kan lak...jumpe lagi ;)

Coretan Kenangan,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...