Friday, March 23, 2012

Hari Jumaat...Aku....Idea...

Selamat pagi Jumaat kepada semua.. Urm..aku rase agak lame jugak aku x berbicara dan meluahkan perasaan ku di blog ku ini.. X de idea lorh.... before aku membebel lebih panjang lagi, aku nk ucapkan tahniah pada adik perempuan aku atas result SPM beliau yg boleh dibanggakan gak 2..hihihi.. kalau ikut kan akak n abang2 dia, x de la secemerlang result dia..hahaha...

Ok la..berbalik pada cerita aku plak... ari nie aku x taw nape ati aku rase berdebar2 n rase cm x mood lak nk bercakap (eleh..x de mood konon..pirrraaaahhh!!) hahaha.. x de ler wey, aku nk mencari idea nk tulis blog nie sebenar nyer..huhuhu... ari nie boleh dikatakan ari senyap sedunia aku kerrr?? kalau pagi maybe ari senyap sedunia aku.. tp if aku da de idea nk bercakap, aku bercakap.. kang tetibe if dorg bual2 n aku menyampuk, rase cm x best la plak kan...huhuhu... (walaupon b4 this mmg aku nie kaki menyampuk) :P n kaki menambah...hahaha...

Idea...tolong lah datang.. aku nk menulis.. tp i have no idea untuk menulis... urm..pe kate, aku cite tentang "dia".. agak2 boleh x ek?? ish! menyampah la plak... bukan pe, 2 pon nk tanye boleh ke x.. mcam la org boleh jawab kan bg pihak aku...hihihi.. bak kate pepatah, "tepuk dada tanyalah hati (bukan selera ek....) kang kalau tanye selera, ade kang org pk aku nie asyik makan..makan..dan makan...huhuhu.. sudah2... kalau cite bab2 makan sampai bile pn x abis der... :)

Ala...spark x ley guna lak.. baru nk gosip2 ngan kawan2.. especially cik zeela kita 2..hahaha.. ala..bukan gosip pe pon..kitaorg nie mmg suka berbual kt spark.. kadang2 perkara kecik cm nk makan ke x pon kitaorg akan berbual kt spark.. cm budak2 kan.. mmg ler budak lagik.. still remaja okay.. but not remaja purba mcam sorg 2... hahaha.. bile la spark nie nk ok nie... sabor je la.. huhuhu...

ok la uolls... nanti aku update lagi... now tgh mencari dan terus mencari...

Jumpe lagi la yer di lain coretan.. hehehe..

Coretan Kenangan,

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...