Friday, September 14, 2012

Cepatnyer....

Salam semua...selamat pagi... urm...pe yg cepat nyer 2?? ops...bukan nyer cepat nyer pe pon...cuma aku rase cepatnyer mase berlalu...tup2 da ri jumaat kan...huhuhu... skang nie mase berlalu dgn begitu pantas..... Mcm aku nie lagi la tiap2 minggu busy...chewah...busy bebenor la yer...hahaha.... mane x nyer, tiap2 minggu mesti ade program.... tp kan, korg semua kalau ri jumaat mesti da rase best...yela, da cuti sabtu ahad kan... tp bile da tibe malam sabtu 2, rase cm cepat je mase berlalu da esoknyer nk ari ahad....ish2......pas 2 tup2 tgk da ri ahad n then ri isnin dan seterusnya......urm...pape pon, selamat bercuti hujung minggu yer.... yaahooooo...ri senin nie cuti... Hari Malaysia la katekan kan.... Ok la kawan2, t aku update lagi pe aktiviti aku minggu nie lak...hehehe....

Jumpe lagi.. ;)

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...