Friday, September 21, 2012

Karok Time ;)

Hye kawan2...tgh wt pe 2?? mesti la tgh dok tgk n bace blog aku kan3??? hehehe.. itu pon nk tanya kaaa?? huhuhu...gediks tol anak sape la nie.... huhuhu....

Wah....korang tgk tajuk entry aku kali nie... Karok lagi....ish2...ko nie fiza kalo sore ko 2 sedap x pe la jugak....nie sore cm katak bawah tempurung.... tp sore katak 2 pon sodap gak kalo dengor banyak kali....ikikiki.... merepek2 x abis2 aku nie...huaaarrrgggg ;D

Korang kalo pegi karok mesti ujung minggu kan?? kebanyakkan nyer la kan ujung minggu.... kalau aku, main belasah jer...bile tekak nie rase nk melalak lagu yg tah hape2, mmg terus aku shoot pegi karok... tp aku x de la pegi karok tempat yg mahal2 beb.... aku biasa karaoke jamban jer..... (minta simpati sape nk belanja...) wah..boleh gitu?? op cos la boleh...huahuahuahua...

Kalau dulu kan, aku selalu karok ngan kawan aku sorg nie... tp now bile dia da keja tempat lain, jauh dari cni n dia pon da duk umah dia skang nie, aku da lame x karok or hangout lagi ngan dia....huaaaa...rindu sama itu pompuan maaaa....huhuhu... meh la aku letak gambar aku ngan dia... korang da tgk la kawan aku nie...cantik org nyer...hihihihi... naaah...nie dia...

rindu sama kamoooo... :) t sabtu depan kita jumpe awak ;)

Okaylah berbalik pada cite entry yg sebenar nyer... ri rabu lepas aku dengan kawan aku yg sorg lagi 2 cik lele pegi la berkarok2...mula2 kitaorg plan nk pegi kt Ali Baba... tp pk2 mahal kot kt ctu...pas 2 pegi la tgk kt Cbox yg kt tepi Giant Bukit Indah 2... tgk2 ish...x mo la.. cm ramai cina je kt ctu...huhuhu...pas 2 ade arak sume... ish.... lastly kitaorg decide pegi je la karok jamban kt tempat aku selalu dok melalak lagu kt Giant Bukit Indah.... x pe la..dekat pon dekat kan...hehehe... 

Aku nie pon satu da x de sore lagi nk nyanyi kan... kalau si lele nie x pe la sbb sore dia nie mmg tip top abis... sore aku?? urm..nan hado jer la.... x de sedap pon...kalau anjing dengor silap2 dia lari sbb x sanggup nk dengor...ikikiki....ops..perlu ke anjing?? xpe la...huhuhu... aku kalau nyanyi2 biasa boleh la.... x de la sedap ponnnn....hehehe... pe kate org, wt melepas gian je la...ikikiki...nk karok kt umah, kena tggu mak , ayah aku x de la...sbb kang bising lak kan...ikikiki..... kang x pasal2 kena campak kt luar.... hahhaa....

sebelum masuk kt giant 2, si lele nie sempat lagi touch up muka aku....hahaha... ish2...nk p karok jer kot..siap bertouch up bagai...da cm nk p kelab dangdut lak...hihihi.... biasa la kan kalau lele nie touch up muka aku, punyer la lame...hahaha... da bis make up 2 terus je pegi tempat karok...tup2 masuk2 je giant, rupanyer kitaorg parking kt tempat dekat ngan karok...haha...x yah la kitaorg nk jalan2 jauh...hihihi..ish..punyer la pemalas...anak sapo la nie...hahaha....

Dalm dok nyibuk nyanyi 2, sempat lagi aku tangkap gambor....ikikiki.... jom la tatapan wajah kesayangan hamba nie tgh dok nyanyi.....hahhahaha... layannnn jangan x layannnnnn.... :P


 nie la muka ku selepas dikerjakan oleh lele...okay x??? 

aku suka mik gambor dari pandangan atas sbb nampak cantik...ikikikiki.... perasan tol la aku nie...huhuhu....

 Nie la lele kawan aku 2.... sempat lagi tgk aku before nyanyi... da la microphone kt mulut da 2...hahahaha...

Penyanyi Lele.... Sore dia MMG SEDAP! Lagu ape2 pon dia bawak mmg kena jer.... ri 2 aku suh dia bawak lagu Dia Fadila ~ Aku Masih Setia... Walawey sore dia...mantop! lagi satu lagu Siti Sarah...pe tah tajuk nyer...tp mmg sedap la dia nyanyi lagu 2.... (promote lebih)...hahahah

Aku mulanyer nk upload dalam blog nie video si lele ni nyanyi tp x boleh plak...asyik hang jer....ish.... nanti2 la aku try eh...nie pon da mau pulang udah nie.... nanti aku update cite baru lagi hottt gitu....hahaha...

Jumpe lagi kawan2 ;)

 

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...