Monday, September 10, 2012

Hati dan Perasaan....

Salam semua... Ari nie aku masih lagi terpk pe kata2 yang da dikuarkan oleh ex-bf aku mase aku jumpe dia semlm... Ia nya tentang hati dan perasaan... Semlm bile kami berjumpe, dia banyak bertanya pada aku soal hati dan perasaan aku pada dia selama nie... Aku ckp yg selama lebih 5 tahun aku couple dengan dia, aku sangat menjaga hati dia, perasaan dia... Tp walaupun aku buat mcam 2, aku still dicurangkan...waah.... ayat x nk kalah...dicurangkan sey....huhuhu....

Yela, betul pe... Aku punyer la setia pada dia selama 5 tahun, tp pas je tingkatan 5, aku baru taw dia bercinta dengan org lain... Rupanya dia bercinta dengan pompuan 2 dari tingkatan 1 lagi.... Aku x syak sbb dia layan aku mcm biasa... Still panggil aku SAYANG... Still ckp yg dia rindukan aku... Tp KU SANGKA PANAS HINGGA KE PETANG, RUPANYA HUJAN TURUN DI TENGAHARI... Wah.betul x pepatah aku 2?? aku men hentam keromo je...hehehhe... Ala...korang paham kan?? sape2 yang x paham, p search kt tenet.. Tp en. GOOGLE, then cari pepatah nie... haaa....korang akan taw maknanyer... :)

Semalam mase perbincangan 2, aku banyak mendengar je dari berckp... Pada aku, biarlah dia nk ckp pe yg dia rase... Pe yang dia nk ckp, ckp la... Aku mendengar hanya sebagai seorang kawan... :) urm.. now dia ajak aku couple balik... tp aku x bg jawapan lagi sbb aku x nk la pisang berbuah 2 kali.... Kang da berbuah 2 kali, aku jugak yg susah kan.... kang bile aku da sayang kt dia balik, dia buat cm nie lagi, haaaa...susah kang.... Nanti merana lagi la aku....huhuhu...chewah... Now, aku hanya anggap dia sbg kawan je sbb aku malas nk pk pape pasal couple2 nie... sudah cukup, cukup sudah... sudah sampai di sini saja... (haaaa...lagu nk jiwang aje)...hehehe... ok la kawan2...if ade perkembangan terbaru mengenai nie, aku update yer... Cuma doakan aku dapat jodoh yg baik2, yg sayang dengan aku, hormat family aku dan yg paling penting taat pada ALLAH S.W.T.... amin...

Jumpe lagi kawan ;)


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...