Saturday, May 5, 2012

blog kesepian....

Selamat malam semua... urm...rase nyer sudah agak lame aku tidak berblogging...hehehhe.... yela, mane x nyer seminggu 2 aku x berbicara dan meluahkan kata di blog nie...hahahha.. (ayat nk poyo! sepak kang!)... mane x nyer, cbuk lorh...

cian blog aku kan... tp walaupun aku x menulis, alhamdulillah pengunjung di blog aku semakin ramai.. (pengunjung je la.. bukan fren)... huhhuhuhu.. thanks to sesape yg sudi bace blog aku nie... n kalau sudi, add la saya yer..hahaha... mahu meramaikan kawan la katekan :)

Ok la..2 je permulaan yg baik untuk aku berbicara ari nie.. t next entry aku akan cite pasal pertunangan akak sedara aku lak yer... tgggguuu ;)


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...