Monday, May 28, 2012

Pelakon yang aku minat........

Hye uolls...selamat pagi senin..hehehe...

Pe kabar anda semua? aku x berapa nk sihat...batuk... seb bek demam semlm aku da kebah... kalau x, mmg aku x datang keja... nk mc lak takut.... huhuhu... ok la..x nk merepek panjang2.. aku sebenar nyer nk tunjuk kt korg seorang pelakon filipina nie... Name dia Dennis Trillo... aku minat kt dia nie sejak dia berlakon cite Endless Love... Watak dia sebagai Andrew Tantoco... huih...kalau korang tgk dia nie dalam cite endless love nie, mesti korang pon akan terpikat...walaupun dalam cite nie dia bukanlah pelakon utama, tp tah yer, aku lebih minat dia dari pelakon utama Dindong Dantes.. Maybe perwatakan dia dalam cite nie sangat membuatkan sesape tgk akan teruja dengan dia..hahaha.. cm gediks je kan... sepak laju2 kang baru taw :P... ok la malas nk bebel panjang, meh aku tunjuk org nyer...hensemmmmmm... yeeeehhhhhhaaaaa.......

Hensem kan??? hehehe.... :P

ade lagi gambar nyer...saborrrr....






Haaaa...hensem kan... i told you already maaaa..... hehehe... ok2 la... 2 je nk tunjuk... ade lagi gambor... tp korang google la sendiri ek..hehhee





No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...