Thursday, May 24, 2012

Peluang Kedua.....

Salam...

Urm...pe kabar? (tiap2 entry mesti nk tanye)... ok la..x pe.. 2 makna nyer kita prihatin dengan org yang bace..hehhe.. poyo lebih! sudah fiza! kengkawan, ri nie aku nk tunjuk kt korg trailer cerekarama kt tv3 nie... urm..cite nyer cm agak best jer.. Sabtu nie..korang tgk dulu promo cite nie... kalau x best, x yah tgk.. kalau best, sila2 kan lah tgk.. (cm cite aku lak kan nk promo cm tu)...

Actually cite ni pasal sepasang suami isteri (Marina & Halim) nie yang bergolak lepas 15tahun dorg kawin... Halim, seorang arkitek yang berada di kemuncak kerjayanya namun dia mengabaikan tanggungjawab sebagai seorang bapa. Satu pagi apabila bangun dari tidur, mereka telah bertukar jasad. Apakah yang berlaku seterusnya? Jom kita tgk promo cite nie dulu.... layaaaannn... Lakonan - Azhan Rani dan Yasmin Hani...


Haaa... da tgk lom?? cm ne best x? aku nk tgk la cite nie... tp dalam mase yang same ade masterchef selebriti lak start ari yg same... urm...walaupun MCS 2 start kul 9, nanti mesti sampai kul 10 lebih kan... xpe la...alih2 la tv 2 nanti..hehehe..bijak x aku? (puji diri sendiri! poyo!).. :)

K la...jumpe lagi ;)

No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...