Wednesday, May 23, 2012

Mimpi....

Salam uolls... Selamat pagi semua..

Mimpi oh mimpi... kenapa ngan mimpi?? nie la aku nk cite nie... tp bukan mimpi basah yer... Ops..mimpi basah?? (aku x taw..maklumlah budak nerd)..hahaha.. ok la..cite nyer cm nie...Semlm dengan x semena2 nyer aku boleh mimpi kan bos aku yg sorg 2...ish2... pe hal la dia boleh masuk dalam mimpi aku nie?? aku pon pas terjaga 2 buat muka pelik n terpk2 pe la dia nk dalam mimpi aku...hehehe.. yg jadi persoalan nyer, dalam mimpi aku 2, siap dia ajak aku p meeting kt KL.. aik..x penah2 nk ajak..tetibe je... pas 2 bile aku tanye, nape x ajak Hisyam a.k.a ebot, dia kate ebot banyak keja...urm...

Tp kan aku bukan terus setuju jer.. siap ckp cm nie lagi kt bos... "boleh x bg saya mase pk"... aik...pelik2...2 pon aku nk pk kaaa?? ish2... pe punyer mimpi la jadi cm ni..hahaha.. ala..x de pe sebenar nyer... bak kate orang, mimpi nie kan selalu terbalik ngan realiti kan..... so, benda 2 x kan jadi...hehehe... :)

actually banyak lagi mimpi aku nie..tp nanti2 aku cite yer.... so....tgggguuuuuu :)



No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...