Thursday, May 17, 2012

Hepy Birthday to cik Zeela

Salam semua...

Urm..rase nyer sudah agak lame aku x berblogging...hehehe.. busy bebenor la yer.. :P... kepada semua ibu di seluruh dunia and malaysia, Selamat Hari Ibu... Pe yg korang hadiahkan?? aku? aku hadiahkan mak aku makanan je..huhuhu... Ayah aku lak hadiahkan mak aku senaskah Al-Quran yang harganyer ratusan ringgit..urm... Untung mak..heheh... x pe la.. Hari ibu kan setahun sekali kan.. so, pe salah nyer beli yg mahal.. :) but ikut kemampuan la...

Eh2..aku nie da menyimpang da nie..hehehe... aku nk cite pasal birthday kawan aku sorg nie.. cik Zeela 2.. semlam ari jadi dia... jatuh pada hari guru lak 2.. senang la nk ingat...hehehe... sempena hari jadi dia, aku bawak dia p makan kt sedap corner.. ala..kt jusco bukit indah 2 la.. kt tingkat dua... korg cari la eh..mesti jumpe punyer... kami p sane pas waktu keja la.. 5.30 sharp terus kuar opis.. pas 2 terus berdesup p jusco.. tp sampai sane x la terus p makan.. kami p jalan2 dulu dari bawah sampai ke atas hampir semua kedai kami pegi (tp x semua la)... kejap pegi kedai handphone, kedai pompuan semua kitoarg masuk...haaa...aku da dapat jumpe kedai yang aku nk g beli "barang" yang aku impikan 2..hehe... next week nk ajak kak ila g beli la... hehehe... (excited lebih) :P

Ok la.da penat jalan2, terus kitaorg masuk ke tempat makan yang kami nk pegi 2.. sedap corner.. da masuk 2, terus tgk menu2, rase mcm2 nk makan...ish2.. nie perut tong sampah ke pe nie...hehehe.. aku terus pilih nasi lemak yg ade dua ayam 2... da x nampak lain da... yg 2 je aku tgk..hahaha.. cik zeela lak makan kuew teow crispy ke pe tah name nyer.. pas 2 kitaorg order popia sayur, fries, n roti jala... ish2..makan macam makan untuk 4 - 5 orang padahal yg makan nyer 2 org je..hehehe.. aku nie kalau da nampak makanan, terus sume nk kaut..hahah.. mane la badan nk slim... nampak makanan je amik..hahaha.. makanan sampai satu2.. then sampai la makanan yang terakhir, terus aku tangkap gambor.. hehehe... nk tgk gambor makanan yang kami order, jom aku tunjukkan...

Dari sudut depan...

Dari atas... nyummy...

urm..korg nk taw, aku ingat kan makan semua nie da seratus.. tp rupanyer x sampai rm50 pon..berbaloi la.... pe lagi kawan2, pakat ramai2 p la serbu...hahaha.. ok la.. aku x de lak gambor bufday girl... tp aku ade letak kt fb.. so, tgk la kalau rajin..hehehe...

k la..c u next entry.. da ponat den nk pk ayat pe lagi den nk tulis... :) 

jangan buhsan tgk blog aku okay ;)


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...