Thursday, June 14, 2012

Ade janggut???

Salam semua..... korang mesti tertanyer2 kan sape la yang ade janggut 2.... aku ler.... korang taw x (mesti la x taw) n nk bgtaw la nie.... pagi td time aku nk bersolek2 (chewah bersolek la SANGAT), tetibe je aku terperasan bawah dagu aku, ade satu helai rambut yg tumbuh.... what??? rambut?? ala...cm janggut 2 ler......ish2.... asal la selama nie aku x perasan ek??

tp kan semalam x de pon rambut yang tumbuh 2......tetibe pagi nie ade lak.... panjang lak 2....haaaa...pe la yg da jadi pada aku semlm nie???? oh tidak........ huhuhu...... aku cite la benda nie pada zeela...pas 2 dia ckp cm nie....nie la dialog kitaorg...hehehe

Dialog nie lebih kurang cm nie la....

Zeela : awak, bis 2 yg kita salin baju ngan awak 2, yg awak nampak2 tu cm ne? 
            awak nie laki ke pompuan??
           hahahaha.... kita takut lak dengar awak ade janggut....
Aku  : haha...awak nie...mestilah kita pompuan..... x kan la laki......
          hahahaha....cian kita tetibe ade janggut...... jangan takut ler yer....kita nie pompuan tulen..:)


Urm....cm ne ek keadaan aku kalau ade janggut???? ahhahaa...mesti family aku x mengaku aku nie anak dia kot....hihihi..... tp aku da cabut da....hopefully jangan makin banyak udah la yer...heeee....serammmmmmm.....


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...