Tuesday, June 19, 2012

Terbantut harapan ku......

Salam...kawan2 ku sekalian, korg perasan x wishlist aku kt blog aku 2.... ala..yg sebelah kanan nie...... korg tgk mesti ade la... huhuhu.....

kalau korg perasan dalam wishlist aku 2 ade pasal Ipad.... tp nampak nyer impian ku nk beli Ipad atau Iphone 4s x dapat la dilaksanakan tahun nie....huaaaaa....atas sebab2 yg x dapat dielakkan....huhuh...... nampak nyer aku kena la berusaha lagi untuk tahun depan...tp mmg awal tahun depan gak aku nk beli.... aku x kira...huhuhu....

now, aku sedang berusaha nk kumpul duit nie....untuk ape??? untuk kawin....hahaha...x de la...mane ade calon nk kawin pon....hehehe.... untuk berjalan2 ler......nk pegi kelantan sume.... aku nk memborong di kelantan... (kalau diizinkan duit banyak ler)...ihihihi... mak aku pon da ckp awal2 nk beli itu ini kt sane.... hahahaha.... mak2... (ceh2..mak jugak yg salah) :P

mase g kelantan ri 2 (mase abg sepupu aku tunang-sebelah ayah), aku x sempat nk borong banyak sbb duit x bawak banyak time 2.... yg banyak memborong, mak n ayah aku ler..... aku nie dok menumpang jer....hahhaa..... now, kali nie nk g kelantan, nk bawak duit lebih ckit...nk beli untuk diri sendiri n kawan2..hehehe.... urm.. tentang harapan ku 2, pas 2 baru pk...hahaha...

ok la...c u later ;)


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...