Tuesday, June 26, 2012

Shopping - Shoppingan

Salam semua...still pagi kan?? urm...selamat pagi yer.....tajuk x agak2 kan...hihihi.... shopping la konon nyer....padahal beli pe je pon.... semlm pas je balik dari keja, terus aku amik mak aku kt umah sbb nk kuar ngan mak aku.....pegi beli barang semua....pegi bayar duit kereta semua....urm...bayangkan la dari pukul 5.45petang kuar sampai la malam...ish2..... patot la ayah aku selalu ckp cm ni kt adik2 aku "mak kalau da keluar ngan angah, x ingat nk balik"....hihihi...kelakar la plak bile dengor nyer...huhuhu....

mane ade x ingat yah.....cuma kadang2 khayal bile da tgk barang2....hihihi..... aku kalau kuar ngan mak boleh berlama2 ckit beli barang sbb kalau kuar ngan org laki nie payah ckit kot sbb dorg nk cepat jer....so, bile aku da boleh bawak kereta nie, so ayah aku rileks ckit sbb aku yg boleh bawak mak aku g sana sini..... :)

semlm aku g shopping ngan mak aku... (shopping la sangat kan)..... pegi beli periuk nasi ngan kipas....urm... sbb dapat baucer dari Giant, so beli la barang2 tu kt Giant...dapat baucar rm200 tu...banyak kan...tp x de la beli 2 barang 2 je...ade lagi barang kitaorg beli sbb nk cukup kan rm200 sbb nanti kalau x cukup, rugi...contoh nyer kalau barang2 tu kitaorg beli jumlahnyer rm170, lagi rm30 tu x kan dapat n burn cm tu je...so, adik aku (ikut gak) ckp cepat2 cari barang cukupkan rm200.. da cm masuk pertandingan pe da...hihihi.... tp bile da amik2 tu, kitaorg kira2 betul cukup rm200, tp bile da kira kt kaunter, haaa...amik kau lebih rm200....dalam rm203..je....hihihi..... lebih rm3 pon nk bising kan...x de la..bukan bising...huhuhu....saje je wt kecoh...hahhaha

pas je beli barang kt giant, terus je pegi jusco lak sbb kak yana ckp ade sale....ade diskaun... urm...pe lgi...terus pegi n beli seterika yang mak aku nk sangat2 tu...ala...seterika stim 2.....ehehehe...x de la mahal sangat...boleh la... :) bile da beli barang2 je, terus teringat nk belikan adik2 n ayah aku MCD....aku, mak n adik aku da makan da kt ctu td....hihihi... kitaorg belikan untuk org2 yg tinggal kt umah after selesai beli barang2....yela, kalau beli MCD tu dulu, nanti sejuk la kan...huhuhu... ingat nk beli untuk adik2 n ayah je, tp aku pon "ter"beli gak...tp bukan burger, aku terbeli McFlurry Oreo..my favorite...hehehe.... yg adik aku lak cube aiskrim yang terbaru....yg Lime 2.... tah pe tah name nyer....hihihi.... kalau korg pegi MCD, tgk la aiskrim yang warna hijau 2... tp cm masam2 ckit...yela, Lime kan.... da beli2 tu terus balik umah....badan pon da penat.... urm...itu je la cite aku....aku ri nie cm x de idea nk menulis...sbb 2 ayat2 aku cm x best...huhuhu.... :)

Jumpe lagi yer......


No comments:

Post a Comment

Thanks sbb sudi komen entry saya (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...